Ми звикли мислити категоріями "правильно-неправильно". Можна - не можна. Зцілювати в суботу - неправильно, казали фарисеї. Грати на барабанах в церкві - неправильно, казали люди.
Тут немає правильно-неправильно. Тут є довіра. Як Отець показав, так Ісус і зробив, як почув, так і сказав.
Тому для людей з їхнім "правильно-неправильно" Ісус багато чого робив неправильно, бо хто з людей знає, що Отець робить? Ніхто, окрім Сина.
Отець сказав зцілити в суботу, Ісус зцілив. З точки зору фарисеїв - це неправильно. З точки зору хворої людина - слава Богу, бо якби це було завтра, а не сьогодні в суботу, то чи був би тут Ісус.
Так і лишилася б хворою.
Тобто правильно-неправильно це наші категорії, а Дух діє поза ними.Тому Ісус каже, ви - від землі і думаєте по земному, а Я з неба, слухайте Мене. Протягни руку твою!
-
Ну... Ісус, це неправильно, казати хворому, протягни руку. - Так, це неправильно, але тоді чуда не буде. Вірь і протягни!
Боже, хіба це правильно, воювати з сурмами і з глечиками? Так не воюють. - Так, так не вооюють, але вірь, роби так і переможеш.
Хіба це правильно, що Ти повів свій народ до Чермного моря? Хіба це правильно помазати глиною очі сліпому? І так далі.... Усі чуда, вони неправильні.
Вони поза нашим "правильно-неправильно".
Неправильно розлити миро на ноги. Це марнотратство. Краще роздати бідним було. Неправильно, що Ти йдеш на хрест, стань царем.
Наше "правильно-неправильно" заважає побачити і прийняти небесне.
Та навіть помилування розбійника - це неправильно. Правильно - покарати.
А Бог діє інакше. "Ваші думки - не Мої думки". А також каже: "Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки".
Поспостерігайте, що Бог завжди стикається з нашим "правильно-неправильно". "Господи, Я ніколи не їв нечистого", каже Петро.
"Господи, він стільки зла заподіяв святим твоїм", каже Ананія, бо не хоче йти до Павла.
І Він це знає, що ми можемо з першого разу й не послухати. Тому йде в діалог з нами, вчить.
Комментарии